minifantasy op 04-11-2006 00:19Hartstikke leuk een weblog over de cockpit. Liefs van Jolandeleerwereld op 28-01-2008 22:12lijkt net echt de cockpit paul.ik hoop je die snel af heb.
Een reactie posten
Inmiddels zijn we een aantal jaren verder en wij zijn vooral bezig geweest om de cockpit meer realistisch te maken. Ik schrijf hier bewust ...
1 opmerking:
minifantasy op 04-11-2006 00:19
Hartstikke leuk een weblog over de cockpit.
Liefs van Jolande
leerwereld op 28-01-2008 22:12
lijkt net echt de cockpit paul.
ik hoop je die snel af heb.
Een reactie posten