minifantasy op 09-09-2007 17:47Leuk dat je nieuwe foto's op je weblog gezet hebt Paul. Ga zo door, ga zo door ;-) Veel liefs van Jolandeleerwereld op 28-01-2008 22:11leuke foto van je cocpit.als die klaar is zal ik eens mee vliegen samen met jou. Jasmine op 24-04-2008 22:13Wauw glimmende knopjes!!!
Een reactie posten
Inmiddels zijn we een aantal jaren verder en wij zijn vooral bezig geweest om de cockpit meer realistisch te maken. Ik schrijf hier bewust ...
1 opmerking:
minifantasy op 09-09-2007 17:47
Leuk dat je nieuwe foto's op je weblog gezet hebt Paul. Ga zo door, ga zo door ;-)
Veel liefs van Jolande
leerwereld op 28-01-2008 22:11
leuke foto van je cocpit.
als die klaar is zal ik eens mee vliegen samen met jou.
Jasmine op 24-04-2008 22:13
Wauw glimmende knopjes!!!
Een reactie posten